niedziela, 30 października 2011

ROLADA DROŻDŻOWA DLA WEGAN I ALERGIKÓW



Ciasto drożdżowe z tego przepisu tym razem wykorzystałam inaczej. Rozwałkowałam je cieniej, posmarowałam dżemem (malinowym) i zwinęłam w rulon. Tak przygotowaną roladę włożyłam do keksówki wyłożonej papierem do pieczenia i zostawiłam do wyrośnięcia. Piekłam podobnie jak w przypadku drożdżówki z jabłkami, do suchego patyczka. Po wystygnięciu polukrowałam lukrem ukręconym z kilku łyżek cukru pudru i odrobiny wody. Rolada wyszła bardzo smaczna, polecam.

2 komentarze:

  1. Świetny przepis na roladę. Właśnie wyjęłam z piekarnika wyrosła przepięknie i pachnie w całym domu. Nadzienie zrobiłam z sera, super wyszło. Dzięki za dzielenie się pomysłami. :) Już nie raz z nich korzystam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz! Najbardziej sobie cenię, jak ktoś napisze, że zrobił, że mu wyszło i smakowało:)

      Usuń